Feladatok
- Kimenő forint- és devizaszámlák elkészítése a hatályos számviteli előírások ismeretével
- Bejövő forint- és devizaszámlák formai/tartalmi ellenőrzése, rögzítése a pénzügyi nyilvántartó rendszerben
- Bankkivonatok kezelése
- Szerződések kezelése, nyilvántartása
- Könyvelési anyagok folyamatos előkészítése a könyvelés számára
- Cég átfogó adminisztrációs feladatainak ellátása
- Havi, negyedéves és éves zárási folyamatokban való aktív részvétel
- Belső elszámolások kezelése, nyilvántartása
- Házipénztár kezelése
- Közreműködés gazdasági döntésekhez szükséges információk és adatok gyűjtésében, rendszerezésében, feldolgozásában, elemzésében és értékelésében
Elvárások
- Pénzügyi felsőfokú végzettség
- Angol nyelvismeret (A2-B1 szint – írásbeli használatra)
- Minimum 1 év pénzügyi területen szerzett tapasztalat
- A munkakör betöltéséhez elvárható naprakész pénzügyi és számviteli ismeretek
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Pontos, felelős munkavégzés
- Nyitottság új ismeretek befogadására
- Jó kommunikációs készség
Amit kínálunk
- Stabil, biztos vállalat, hosszútávú munkalehetőség
- Jó munkahelyi légkör és támogató csapat
- Karrierlehetőség
- Igényes munkakörnyezet
- Heti 1 nap HO lehetőség
Munkavégzéshelye Budapest, Haller Gardens